جنبش ” Work From Anywhere” یا ” کار کردن از هرجا” به طور پیوسته در حال رشد است زیرا افراد بیشتری سال به سال دورکاری می کنند. برای موفقیت تیم‌ها، سازمان‌ها به ابزارها و منابعی نیاز دارند که کارمندانشان را قادر می‌سازد تا در دفتر و از راه دور به طور مؤثر کار کنند. دوربین‌های کنفرانس ویدیویی هوشمند، نرم‌افزارها و ابزارهای همکاری کار را برای افراد از هر کجا آسان‌تر می‌کنند. اتاق کنفرانس هوشمند برای ایجاد یک فضای جلسه جدید و متمرکز است.

اتاق جلسه هوشمند فضایی است که سخت‌افزار و نرم‌افزار را در خود اتاق جلسه ادغام می‌کند تا یک تجربه جلسه فوق‌العاده سازنده را برای شرکت‌کنندگان ایجاد کند، که چه از دفترکار، چه از راه دور به جلسه بپیوندند.

اتاق کنفرانس هوشمند چیست؟

اتاق کنفرانس هوشمند یک عنصر کلیدی از راه اندازی دفترکار هوشمند است. اتاق‌های جلسه هوشمند مجهز به فناوری هوشمندی هستند که ابزارهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را در فضای جلسه ادغام می‌کند تا تجربه‌ای بسیار کارآمد برای شرکت‌کنندگان از راه دور و حضوری ایجاد کند.

در یک اتاق جلسه هوشمند، می‌توانند جنبه‌های مختلف جلسه را تجزیه و تحلیل کنید (مثلاً نحوه استفاده از ابزارها، تعداد دفعات برگزاری جلسات، اتاق‌هایی که بیشتر استفاده می‌شوندو… ) تا اطمینان حاصل کنید که اتاق جلسه هوشمند تا حد ممکن کارآمد است. اتاق‌های جلسه هوشمند به کارمندان اجازه می‌دهد دور هم جمع شوند، به طور همزمان با هم همکاری کنند و بدون توجه به جایی که در آن قرار دارند، به طور سازنده با هم کار کنند.

 

مزایای اتاق جلسه هوشمند

  • کنترل سیستم صوتی با تلفن همراه
  • فناوری کنترل لمسی برای تنظیم و کنترل محیط اتاق جلسه و سیستم های چند رسانه ای.
  • کاهش هزینه های اجرا و نگهداری تجهیزات و افزایش طول عمر آنها.
  • مصرف انرژی کمتر و کاهش هزینه قبوض
  • کنترل و مدیریت سیستم های HVAC، روشنایی و تهویه با موبایل
  • احساس راحتی بیش‌تر مهمانان و مخاطبان جلسه

امکانات اتاق کنفرانس هوشمند

1. روشنایی هوشمند

مدیریت روشنایی با توجه به نور طبیعی و وضعیت پرده‌ها برای صرفه جویی در انرژی و کاهش هزینه ها. امکان تعریف سناریو برای زمان‌های خاص مثلا سناریویی تعریف کنید که در زمان ارائه کنفرانس، نور اتاق به طور خودکار کم شود.

2. کنترل دمای اتاق

کنترل دای اتاق به صورت کاملا یکپارچه، با هماهنگ کردن همه‌ی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی. این سیستم هوشمند به شدت هزینه‌های برق و گاز را کاهش می‌دهد.

 

3. پرده هوشمند

با هوشمندسازی پرده‌ها، می توانید از باز و بسته بودن آ‌ن‌ها مطلع شد و آن‌ها را با اپلیکیشن موبایل باز و بسته کرد. علاوه بر این‌ها می توان سناریویی نوشت که مثلا با روشن شدن پروژکتور، همه‌ی پرده‌ها بسته شود.

 

4. سیستم صوتی و تصویری

یکپارچه سازی سیستم‎‌های صوتی و تصویری و کنترل آن‌ها با یک اپلیکیشن در موبایل.

 

5. زمانبندی و رزرو

علاوه بر اینکه می‌توانید رزرو اتاق کنفرانس را روی اپلیکیشن موبایل خود انجام دهید، می‌توانید ساعات و روز رزرو‌ها را به طور دقیق مشاهده کنید.

 

6. سناریو نویسی

شرایطی را از پیش تعریف کنید که با یک دکمه یا به طور خودکار از طریق سناریوهای هوشمند فعال شوند.

تپ‌لایف با سابقه‌ای درخشان در زمینه هوشمندسازی محل کار، می‌تواند در تمام مراحل تبدیل اتاق کنفرانس شما به محیطی هوشمند همراهتان باشد.

برای مشاهده نمونه کار ساختمان اداری و دفتر کار هوشمند روی لینک زیر کلیک کنید.

راهکارهای هوشمند سازی تپ لایف به همراه اپلیکیشن یکپارچه موبایل، باعث بهبود تجربه کارمندان و ایجاد محیطی سالم می‌شود. همچنین بینشی که از طریق داده‌های جمع‌آوری شده به دست می‌آید، امکان مدیریت بهتر و بهبود عملکرد در فضای رقابتی را می‌دهد.

برای هوشمند سازی اتاق کار خود یا دریافت مشاوره رایگان از متخصصین این حوزه، با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *